5 veya 10 yıl içerisinde üssünü Gebze’ye taşıyacak olan Fenerbahçe’de Başkan Aziz Yıldırım, Denizli Köyü’nde yapmayı planladıkları “Fenerbahçe Spor Kulübü Gebze 3 Temmuz Spor Akademisi ve A Takım Tesisleri'ni” arazisini gezdi. Kurmayları ile birlikte bugün saat 11.30’da Gebze’ye çıkarma yapan Başkan Yıldırım, tesisin yapılmasını planladıkları arazide birtakım incelemelerde bulundu. Gebze Belediye Başkanı Adnan Köşker, AK Parti İlçe Başkanı Hasan Soba, KASKF Başkanı Murat Aydın, Denizli Köyü Muhtarı ve Denizli Köyüspor Başkanı Necat Araba’nın eşlik ettiği Başkan Yıldırım, futbol takımı dahil 7 branşın yer alacağı tesisi 250 dönüm arazinin üzerine yapmayı planladıklarını söyledi. Yıldırım şöyle konuştu; “Önümüzdeki 5 ve 10 yıllık planlar içinde İstanbul'un ve Türkiye'nin gelişimine uygun olarak bütün Fenerbahçe branşlarını bir araya taşımak için araziyi satın aldık. Bu planlama sonucunda, buranın imar durumunu ve diğer kanunen yapmamız gerekenleri yaptıktan sonra burada çalışmalara başlayacağız. Burada 10 tane çim saha olacak. Alt yapılar ve futbol takımının tamamı gelecek. Bu bir senede değil 5 yıllık ve 10 yıllık plan içerisinde gelecek. Diğer bütün branşlardaki sporcularımızın da burada çalışmaları için imkânlar oluşturulacak. Fenerbahçe burada bir spor kompleksi yapacak. Haziran ayında sahalar ile yapımına başlarız” diye konuştu.5-10 YIL İÇİNDE TAMAMLANACAKKulübe kendisinden sonra gelecek yöneticilerin de bu araziye katkı sağlayacağını belirten Yıldırım, “Bu proje 5-10 yıl içinde tamamlanmış olur. Ekonomik şartlara bağlıdır. Fenerbahçe 10 yıl içinde buraya yerleşmiş olur. Yollar bittiği zaman stattan buraya 40 dakikaya yakın bir sürede gelmiş oluruz” ifadelerini kullandı
SPOR
Yayınlanma: 17 Kasım 2016 - 16:08
Fenerbahçe'nin yeni üssü Gebze oluyor
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, Gebze’ye bağlı Denizli Köyü’ne yapacakları tesislerin arazini yerel ve ulusal basına gezdirdi. Yaklaşık 250 dönüm arazi üzerine inşa edilecek olan ‘Gebze 3 Temmuz Spor Akademisi Altyapı ve A takımı tesislerine ilk kazma Haziran 2017 yılının Haziran ayında vurulacak.
SPOR
17 Kasım 2016 - 16:08










Gebzeye üsmüş ne üssü kardeşim gebze gebzesporluların üssüdür.Bi tanesi de fenerin yuvası gebze diye haber yapmış.Nasıl habercilik nasıl haber veriliş tarzıdır.Gebze gebzsporluların yuvasdır sizn yaptığınız bu haberler gebzespora saygsızlıktır.Hiç bir şehirde hiçbir kentte böyle haberler yapan yerel basın göremezssiniz.Bu şehrin, bu kentin takımı var,potansiyeli var,seveni var,çilekeşi var.Sabah akşam bu tarz haber yapmaktan ne zaman vageçceksinzi işgal ettğiniz spor sayfalarından gebzespora ateş etmekten ne zaman vazgeçeceksiniz.Eskişehirde,bursada böyle haber yapan yerel basın görebilirmsiniz fenerin yeni yuvası bursa,yeni üssü Eskişehir adamı var yaa.İysiyle kötüsüyle gebzespor bizimdir kavgasıyla,çıkarcıysla çorbcasıyla gebze bizimdir.