31 Ocak-6 Şubat tarihleri arasında Giresun’da yapılacak Gençler Türkiye şampiyonası öncesi genç boksörler, son provasını Gebze’de gerçekleştirdi. 16 Ocak’ta Gebze Spor Salonu’nda yapılan iller arası boks turnuvasına 6 ilden Fenerbahçe, Sakarya Büyükşehir Belediyespor, Düzcespor, Kütahyaspor, Bursa Büyükşehir Belediyespor, Sevindikspor ve Büyükşehir Belediye Kağıtspor kulüpleri katıldı.
62 BOKSÖR YUMRUK SALLADI
62 boksörün katıldığı hazırlık müsabakalarına, Büyükşehir Kağıtspor 29 boksörlerle turnuvada yer aldı. Üst Minikler, Yıldızlar ve Gençler kategorilerinde yapılan müsabakalar sonucunda Kocaeli Büyükşehir Belediye Kağıtsporlu boksörler, 16 sıklette birinci olurken, 6 sıklette ise ikinci oldu. Fenerbahçe Sakarya ve Bursa gibi Türkiye’nin önemli kulüplerini geride bırakarak turnuvada şampiyon olan Kocaeli Büyükşehir Belediye Kağıtsporlu boksörler, Türkiye şampiyonası öncesi olumlu sinyaller verdi.
SPOR
Yayınlanma: 19 Ocak 2016 - 16:55
Güncelleme: 19 Ocak 2016 - 18:01
Fenerbahçe'yi Gebze'de ringe serdiler
Tarihinde Dünya, Avrupa ve Türkiye şampiyonlukları bulunan Kocaeli Büyükşehir Belediye Kağıtsporlu boksörler, üst yapıda olduğu gibi alt yapıda da başarıdan başarıya koşuyor.
SPOR
19 Ocak 2016 - 16:55
Güncelleme: 19 Ocak 2016 - 18:01
İlginizi Çekebilir









