Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık eşi Nigar Işık ile birlikte Başiskele Damlar İlkokulu’nda 1033 No’lu sandıkta oyunu kullandı. Başiskele İlçe Başkanı Şahin Talus, il yöneticileri, kadın ve gençlik kolları başkanları ile birlikte bakanın oy kullandığı okulda hazır bulundu. Oyunu kullandıktan sonra sandıkları gezen Bakan Işık, Türkiye’de seçimlerin her zaman meşru zeminde yapıldığını ve bu meşru zemini bozmak isteyenleri nefretle kınadığını kaydetti.MEŞRULUKTAN ŞÜPHE EDİLMEDİ
Türkiye’nin demokratik olgunluğuna ulaştığını söyleyen Bakan Işık, “Seçimlerde sandıkta ciddi bir mutabakat var. Bugüne kadar Türkiye’de yapılan seçimlerde seçimin meşrutiyetine yönelik bir şüphe olmadı. Su seçimlerde vatandaşlarımız sandığa giderek ülkenin 4 yılını yönetecek iktidarı ve meclisini belirleyecek. Hayırlı olmasını diliyorum. Türkiye’de son 19 ayda 4 seçim yapıldı. seçim öncesi yaşanan tartışmalara gerginliklere rağmen seçim günü büyük bir olgunlukla sandık başına gidildi” dedi.NEFRETLE KINIYORUM
7 Haziran’da yapılan genel seçimlerde koalisyon çıkmadığı için Cumhurbaşkanının yasal haklarını kullanarak erken seçim kararı aldığını söyleyen Işık, “Bu seçimlerde güçlü ve istikrarlı bir hükümetin çıkmasını diliyoruz. Bazı çevrelerin seçim meşrutiyetine gölge düşürme çabaları var. Bu durumu nefretle kınıyorum. Seçimler bugüne kadar büyük bir meşrutiyetle geçti. Bu meşrutiyete gölge düşürmekten vazgeçilmesini istiyoruz” dedi.
Türkiye’nin demokratik olgunluğuna ulaştığını söyleyen Bakan Işık, “Seçimlerde sandıkta ciddi bir mutabakat var. Bugüne kadar Türkiye’de yapılan seçimlerde seçimin meşrutiyetine yönelik bir şüphe olmadı. Su seçimlerde vatandaşlarımız sandığa giderek ülkenin 4 yılını yönetecek iktidarı ve meclisini belirleyecek. Hayırlı olmasını diliyorum. Türkiye’de son 19 ayda 4 seçim yapıldı. seçim öncesi yaşanan tartışmalara gerginliklere rağmen seçim günü büyük bir olgunlukla sandık başına gidildi” dedi.NEFRETLE KINIYORUM
7 Haziran’da yapılan genel seçimlerde koalisyon çıkmadığı için Cumhurbaşkanının yasal haklarını kullanarak erken seçim kararı aldığını söyleyen Işık, “Bu seçimlerde güçlü ve istikrarlı bir hükümetin çıkmasını diliyoruz. Bazı çevrelerin seçim meşrutiyetine gölge düşürme çabaları var. Bu durumu nefretle kınıyorum. Seçimler bugüne kadar büyük bir meşrutiyetle geçti. Bu meşrutiyete gölge düşürmekten vazgeçilmesini istiyoruz” dedi.





