Gebzespor’da futbolcularla daha iç içe olan yönetici Mustafa Turhan, iyi bir hazırlık dönemi geçirdiklerini, lige her şeyleriyle hazır olduklarını söyledi. Nusretiye maçıyla hazırlık döneminde 9’uncu hazırlık maçlarını oynadıklarını kaydeden Turhan; “Her bir hazırlık maçından gereken dersleri çıkardık. Eksikliklerimizi tespit ettik. Bu maçlarda alınan sonuçların önemi yoktu ancak, her birinde takım olma adına ciddi kazanımlar elde ettik. Sezonun ilk maçları her zaman zordur. Hereke maçını kazanmak istiyoruz” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 19 Eylül 2016 - 15:49
Galibiyetle başlayacağız
SPOR
19 Eylül 2016 - 15:49









