Gebzespor teknik direktörü Erol Çağlın, 3-1 kazanılan Kartal Bulvar karşılaşması sonrası yaptığı maç değerlendirmesinde hak ettikleri bir galibiyet aldıklarını söyledi. Kartal Bulvarspor’un zor bir deplasman olduğunu kaydeden Çağlın, “İç sahada maç kaybetmeyen, saha avantajını iyi kullanan bir takımla oynadık. İlk yarıda iyi oynadığımız söylenemez. İstediklerimizi yapamadık. İkinci yarıda yaptığımız oyuncu değişiklikleri ile birlikte takımın ortaya koyduğu mücadele ve kazanma arzusu galibiyeti getirdi. Bu 3 puanı hak ettik. Çok iyi gidiyoruz. 4 maçta 10 puan aldık. İlk yarıdaki son 2 maçımızı da kazanıp devreye en iyi yerde girmek istiyoruz” dedi.TARAFTAR BAMBAŞKAYDIKonuşmasında taraftara ayrı bir parantez açan mor-beyazlı ekibin hocası, “Taraftarımız tek kelimeyle muhteşemdi. Takımın resmen itici gücü oldular. Her zaman söylüyorum, bizim en büyük silahımız taraftarımız. Hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Sağolsunlar, varolsun” dedi.FUTBOLCULARA TEŞEKKKÜRFutbolcularını tebrik ederek sözlerini tamamlayan Çağlın, “Oyuncularımın emeklerine, yüreklerine sağlık. İyi bir maç çıkardılar. Hepsi özveriyle mücadele ediyor, bu da beni mutlu ediyor. Şimdi önümüzde zorlu bir Bozüyük Vitra maçı var. İnşallah bu maçı da kayıpsız atlatacağız” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 05 Aralık 2016 - 14:57
Galip gelmek çok önemliydi
Gebzespor’un başında çıktığı 4 maçta 10 puan toplayan Gebzeli teknik direktör Erol Çağlın, hak ettikleri bir galibiyet aldıklarını söyledi. ‘Galip gelmek çok önemliydi’ diyen Çağlın, futbolcu ve taraftara ayrı bir parantez açarak, “Hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Sağolsunlar, varolsunlar” dedi.
SPOR
05 Aralık 2016 - 14:57









