Bölgesel Gelişim Akademi Ligi’nde bir hafta daha geride kaldı. Bu sezonu tecrübeli yılı olarak gören Gebzespor altyapısı, Tuzlaspor ile oynadığı maçlarda bir tek U-17 yaş grubuyla sonuca gitti. Eşref Doğmenç’in çalıştırdığı Genç Menekşeler, Metin Oktay Stadı’nda konuk ettiği rakibini İsa ve Yasin’in golleriyle 2-1 yenerek puanını 8’e yükseltti. Tuzlaspor’un U17’leri de 18 puanda kaldı. U15 ve U16’da rakiplerine yenilen Gebzespor, U19’da ise mavi-beyazlıları elinden kaçırdı: 0-0. Yakup Yıldırım’ın öğrencileri net gol pozisyonlarını değerlendiremediği karşılaşmada 1 puana razı oldu. Gebzespor ilk yarının son maçlarını bu hafta Sultanbeyli Belediyespor ile oynayacak.
SPOR
Yayınlanma: 19 Kasım 2018 - 16:48
Gebze Akademi U-17'lerle güldü
Bölgesel Gelişim Akademi Ligi’nde bir hafta daha geride kaldı. Bu sezonu tecrübeli yılı olarak gören Gebzespor altyapısı, Tuzlaspor ile oynadığı maçlarda bir tek U-17 yaş grubuyla sonuca gitti.
SPOR
19 Kasım 2018 - 16:48









