İnönü Mahallesi 1954'üncü Sokak'ta, pozitif vaka ve bunlarla temaslı kişiler olduğu tespit edildi. Test sonucu pozitif çıkan ve tedavi altına alınan 8 kişinin, diğer evlerdeki bazı vatandaşlarla temas kurdukları gerekçesiyle İlçe Hıfzıssıhha Kurulunca sokağın karantinaya alınmasına karar verildi. Sokakta başlatılan karantina uygulaması 7 gün sürecek.
A.A
GÜNDEM
Yayınlanma: 28 Haziran 2020 - 13:03
Gebze'de bir sokak karantinası daha
Gebze'de yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında bir sokakta karantina uygulaması başlatıldı.
GÜNDEM
28 Haziran 2020 - 13:03
İlginizi Çekebilir





