Gebze bölgesindeki bitmeyen yol çalışmaları vatandaşların canını sıkmaya devam ediyor. Bu çerçevede Gebzelilerin İzmit istikametine gitmek için kullandığı ve otogar kavşağı mevkiinde bulunan yan yol, uzun bir süredir kapalı halde. Mevkide bir yol çalışması olduğu gözlemlenirken, aradan aylar geçmesine rağmen halen daha yolun kullanıma açılmamış olması Gebzelileri adeta bunaltıyor. Vatandaşlar yürütülen çalışmanın ne zaman sonuçlanacağını merak ederken, yolun bir an önce şoförlerin kullanımına açılmasını ve İzmit yönüne gitmek için büyük kolaylık sağlayan alternatif yolun dört gözle aktif olmasını bekliyorlar.





