OHAL’in ilan edildiği Gebzespor’da kapılar yarın itibariyle dış dünyaya kapanıyor. Yönetim aldığı karar gereği takımı iki gün öncesinden kampa alma kararı aldı. Normalde iç saha maçları için tesislerde kampa giren Gebzespor bu kez farklı bir ortamda Çorlu maçını bekleyecek. Buna göre mor-beyazlı ekibimiz yarın öğleden sonra yapacağı idmanın ardından Bayramoğlu Basın İlan Kurumu’nda kampa girecek. Takım Bayramoğlu’ndan direkt stada gelerek Çorlu maçına çıkacak.
SPOR
Yayınlanma: 10 Kasım 2016 - 10:20
Güncelleme: 10 Kasım 2016 - 10:23
Gebze'de kapılar kapanıyor
SPOR
10 Kasım 2016 - 10:20
Güncelleme: 10 Kasım 2016 - 10:23










Kuş sütüyle besleyin,kebablarla besle ilker başkan.Satın ladğın gaztecelre övgüler düzdür.Sana tek kelime yazamayanlarıda kampa alilker başkan.