Bilindiği üzere İçişleri Bakanlığı dün yayınladığı genelgeyle birlikte restoran ve pastanelerde sadece gel al ve paket servis yapılacağını duyurmuştu. Restoran ve pastanelerde masalarda müşteri kabul edilmeyeceğinin açıklanmasının ardından Gebze Belediyesi Zabıta Müdürlüğü'ne bağlı ekipler ve emniyet güçleri Gebze'de bulunan restoranları denetledi. Konu hakkında belediyeden yapılan açıklamada, "Koronavirüs salgını ile mücadele, İçişleri Bakanlığı genelgesi kapsamında ilçemizde bulunan lokanta, restoranlar, pastane ile benzeri işyerlerine zabıta ve emniyet güçlerimiz tarafından denetimler aralıksız devam ediyor" denildi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 22 Mart 2020 - 16:28
Gebze'de restoranlar denetimden geçiyor
Gebze Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, İçişleri Bakanlığı tarafından açıklanan son genelge doğrultusunda denetimler gerçekleştirdi.
GÜNDEM
22 Mart 2020 - 16:28





