BAL temsilcimiz Gebzespor, 8 Kasım’da deplasmanda oynayacağı Edirne maçına büyük önem veriyor. 5’inci maç öncesi teknik direktör Musa Cengiz Demir, oyuncularıyla hem idmanlarda, hem de idman dışında bire bir görüşmeler yaparak maçın önemini anlatıyor. Takımı ayağa kaldırmanın mücadelesini veren Demir, Edirne’yi yenerek yeni bir serinin başlangıcını yapacaklarına inanıyor. Cengiz Hoca kadar, futbolcular da galibiyete şartlanmış durumda. Futbolcular Edirne maçını 3 puanla kapatıp kendilerini taraftara affettirecekler.
SPOR
Yayınlanma: 29 Ekim 2015 - 14:22
Gebze, Edirne maçıyla ayağa kalkacak
Henüz 3 puanı bir arada göremeyen Gebzespor gelecek haftayla birlikte sil baştan başlayacak. Futbolcular Edirne maçını kazanıp yeni bir serinin başlangıcını yapmayı hedefliyor.
SPOR
29 Ekim 2015 - 14:22









