2010 yılında faaliyete giren Gebze Engelliler Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği ihtiyaç sahibi engelli vatandaşlara gıda, akülü sandalye ve hasta bezi yardımında bulunuyor. Sosyal sorumluluk duygusuyla varlığını devam ettiren kuruma ilgi ve yardım oldukça kısır.“TEK GELİR KAYNAĞIMIZ BOYAMA KİTAPLARI”
Gün içerisinde ziyaretçilerinin sadece ihtiyaç sahipleri insanlardan oluştuğu belirten Elik, herhangi bir kurumdan ya da halktan yeterli desteği alamadıklarını, talepte bulundukları halde belediyeden geri dönüş yapılmadığını belirtti. Kendisinin de engelli olduğunu belirten Elik, derneğe yıllardır üye olduğunu ve 1,5 yıl önce halkla ilişkiler görevini üstendiği belirtti. Tek gelir kaynaklarının kendi imkânlarıyla matbaalardan karşıladıkları boyama kitapları olduğunu belirten Elik, “Bu boyama kitaplarını Gebze’nin çeşitli bölgelerinde satarak ihtiyaç sahibi insanlara yardımda bulunuyoruz. Halkın ilgisi ve desteği ise hiç yok denilecek kadar az. Bu konularda duyarlı değiller. Sağlıklı oldukları için bizleri anlamıyorlar” ifadelerini kullanarak sitemini iletti. OTİSTİK ÇOCUKLARIN FARKINA VARALIM!
Otistik çocuklara da değinen Elik, “Yardımda bulunduğumuz ve ziyaretimize gelen otistik çocuklar var. Bunlar ciddi anlamda üstün zekâlı çocuklar. 10 çocuk geliyorsa buraya 9’u üstün zekâlı. Bu çocukların farkında olmalıyız. Farkındalık güdüsüyle bu çocuklara destek sağlamalıyız” ifadelerine yer verdi. 3 Aralık dolayısıyla Dernek Başkanı Zühtü Çonkara konuşmacılığında saat 11.00’da Gebze Cumhuriyet Meydanında basın açıklaması yapacaklarını bildiren Elik ayrıca 5 Aralık günü engellileri konu alan seminer gerçekleştireceklerini belirtti. Psk. Uzm. Lütfü Yapıcı ve Arş. Görev. Tuğbagül Altan Akın’ın gerçekleştireceği seminer saat 14.00’da Gebze Kültür Merkezi’nde yapılacak.Haber Merkezi
Gün içerisinde ziyaretçilerinin sadece ihtiyaç sahipleri insanlardan oluştuğu belirten Elik, herhangi bir kurumdan ya da halktan yeterli desteği alamadıklarını, talepte bulundukları halde belediyeden geri dönüş yapılmadığını belirtti. Kendisinin de engelli olduğunu belirten Elik, derneğe yıllardır üye olduğunu ve 1,5 yıl önce halkla ilişkiler görevini üstendiği belirtti. Tek gelir kaynaklarının kendi imkânlarıyla matbaalardan karşıladıkları boyama kitapları olduğunu belirten Elik, “Bu boyama kitaplarını Gebze’nin çeşitli bölgelerinde satarak ihtiyaç sahibi insanlara yardımda bulunuyoruz. Halkın ilgisi ve desteği ise hiç yok denilecek kadar az. Bu konularda duyarlı değiller. Sağlıklı oldukları için bizleri anlamıyorlar” ifadelerini kullanarak sitemini iletti. OTİSTİK ÇOCUKLARIN FARKINA VARALIM!
Otistik çocuklara da değinen Elik, “Yardımda bulunduğumuz ve ziyaretimize gelen otistik çocuklar var. Bunlar ciddi anlamda üstün zekâlı çocuklar. 10 çocuk geliyorsa buraya 9’u üstün zekâlı. Bu çocukların farkında olmalıyız. Farkındalık güdüsüyle bu çocuklara destek sağlamalıyız” ifadelerine yer verdi. 3 Aralık dolayısıyla Dernek Başkanı Zühtü Çonkara konuşmacılığında saat 11.00’da Gebze Cumhuriyet Meydanında basın açıklaması yapacaklarını bildiren Elik ayrıca 5 Aralık günü engellileri konu alan seminer gerçekleştireceklerini belirtti. Psk. Uzm. Lütfü Yapıcı ve Arş. Görev. Tuğbagül Altan Akın’ın gerçekleştireceği seminer saat 14.00’da Gebze Kültür Merkezi’nde yapılacak.Haber Merkezi






