Çoğunluğunu eski Gebzesporlu futbolcuların oluşturduğu Gebze Masterler Takımı, özel bir turnuvada mücadele etmek üzere bu sabah Antalya’ya uçtu. Sezai İri, Murat Erensoy, Mehmet Akdemir, Habip, Ali Dülger, Bülent Gürol ve Orhan Ken gibi usta kramponların yer aldığı takım, Kremlin Otel’de kampa girdi. Eski tüfekler, 25 takımın 5’erli 4 ayrı grupta mücadele vereceği turnuvada ilk maçını yarın Karaman Masterler Takımı ile oynayacak. Kremlin Otel’in Sahası’ndaki mücadele saat 15.00’de başlayacak.ÇARŞAMBA ALİAĞA İLETurnuvaya galibiyetle başlamak isteyen Gebze Masterler Takımı ikinci maçında ise çarşamba günü Aliğa Masterler’e rakip olacak. Bu karşılaşmanın başlama saati 14.00 olarak açıklandı. Cuma günü Kıbrıs’tan gelen Pile Masterler Takımı ile 3 puan mücadelesine tutuşacak olan Gebze Masterler gruptaki son maçını ise aynı gün Sarayköy Masterler Takımı ile yapacak. Turnuvada çeyrek final maçları cumartesi günü, yarı final maçı Pazar günü sabah 09.30’da, final mücadelesi ise 10.45’de oynanacak.
SPOR
Yayınlanma: 05 Nisan 2016 - 15:34
Güncelleme: 05 Nisan 2016 - 18:37
Gebze Masterler ilk maçına çıkıyor
SPOR
05 Nisan 2016 - 15:34
Güncelleme: 05 Nisan 2016 - 18:37









