Doğa fotoğrafçısı Ümit Malkoç ve Adem Yağız’ın uzun zaman alan çalışmalarının sergilendiği serginin açılışına Gebze Belediye Başkanı Adnan Köşker, Kocaeli Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürü Kerim Gençoğlu, belediye başkan yardımcıları Engin Güzel, Nilay Ayran, Sadık Albayrak, CHP Gebze eski ilçe başkanı Yakup Yılmaz, GESMEK kursiyerleri, öğretmenleri ve çok sayıda vatandaş katıldı.KEŞFEDİLMEMİŞ BİR DOĞAL HAYAT VAR
Serginin açılış konuşmasını yapan doğa fotoğrafçısı Ümit Malkoç, sanayi kenti Gebze’nin keşfedilmemiş bir doğal hayatı bulunduğunu belirterek, Gebze’nin Kuşları’nı uzun ve sabırlı bir emek sonucu fotoğraflayarak Gebze’lilerin dikkatine sunmak istediğini söyledi. Kocaeli Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürü Kerim Gençoğlu da, çalışmalarına verdikleri destekten ötürü Köşker’e teşekkür ederek “Gebze çok şanslı, bir sanayi şehri olmasına rağmen oldukça geniş yeşil alanları, tabiat parkları ve mesire alanları var. Bunun yanı sıra sanata ve sanatçıya desteğini esirgemeyen bir belediye ve belediye başkanı var” dedi.GEBZE’DE GÖRMEDİĞİMİZ YABAN HAYATI
Daha sonra kürsüye gelen Köşker, Gebze’de son yıllarda gerçekleştirilen atılımlarla fiziki değişimin yanında, sosyal, kültürel ve sanatsal hayatta da hissedilir bir değişim yaşandığını belirterek, son günlerde sanatın değişik dallarında sayısı hızla artan sergilerin bunun en somut göstergesi olduğunu söyledi. Ayrıca doğada yaşama hakkının sadece insanlara ait olmadığını belirtti. Köşker ve protokol üyeleri açılış kurdelesinin kesilmesinden sonra birlikte sergiyi gezerek Ümit Malkoç’tan kuş türleri hakkında bilgi aldı. Gebze’nin Kuşları adlı fotoğraf sergisi 27 Aralık 2015 tarihine kadar Gebze Center AVM’de açık kalacak.
Serginin açılış konuşmasını yapan doğa fotoğrafçısı Ümit Malkoç, sanayi kenti Gebze’nin keşfedilmemiş bir doğal hayatı bulunduğunu belirterek, Gebze’nin Kuşları’nı uzun ve sabırlı bir emek sonucu fotoğraflayarak Gebze’lilerin dikkatine sunmak istediğini söyledi. Kocaeli Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürü Kerim Gençoğlu da, çalışmalarına verdikleri destekten ötürü Köşker’e teşekkür ederek “Gebze çok şanslı, bir sanayi şehri olmasına rağmen oldukça geniş yeşil alanları, tabiat parkları ve mesire alanları var. Bunun yanı sıra sanata ve sanatçıya desteğini esirgemeyen bir belediye ve belediye başkanı var” dedi.GEBZE’DE GÖRMEDİĞİMİZ YABAN HAYATI
Daha sonra kürsüye gelen Köşker, Gebze’de son yıllarda gerçekleştirilen atılımlarla fiziki değişimin yanında, sosyal, kültürel ve sanatsal hayatta da hissedilir bir değişim yaşandığını belirterek, son günlerde sanatın değişik dallarında sayısı hızla artan sergilerin bunun en somut göstergesi olduğunu söyledi. Ayrıca doğada yaşama hakkının sadece insanlara ait olmadığını belirtti. Köşker ve protokol üyeleri açılış kurdelesinin kesilmesinden sonra birlikte sergiyi gezerek Ümit Malkoç’tan kuş türleri hakkında bilgi aldı. Gebze’nin Kuşları adlı fotoğraf sergisi 27 Aralık 2015 tarihine kadar Gebze Center AVM’de açık kalacak.









