Kartal Bulvar’ı 1-0 yenerek 45 puana ulaşan Gebzespor, Bozüyük Vitra ile oynayacağı sezonun son deplasman maçı için yarın topbaşı yapacak. İkinci yarı itibariyle yenilgisi olmayan, 10 maçlık periyotta 7 galibiyet ve 3 beraberlik elde eden mor-beyazlı ekip, 1-1’lik maçın rövanşında Bilecik ekibini yenerek çıkışını sürdürmeyi amaçlıyor. Saat 15.00’de yapacağı idmanla Bozüyük Vitra’ya bilenecek olan Gebzespor Bozüyük’e bir gün önceden gidecek.
SPOR
Yayınlanma: 28 Mart 2017 - 15:29
Gebze yarın topbaşı yapıyor
Kartal Bulvar maçının ardından 2 gün izin yapan Gebzespor, Bozüyük Vitra maçı hazırlıklarına yarın start verecek. Saat 15.00'de topbaşı yapacak olan mor-beyazlı ekibimiz cumartesi gününden Bozüyük'e gidecek.
SPOR
28 Mart 2017 - 15:29









