Pazar günü Kartal Bulvar’la 3 puan mücadelesine tutuşacak olan Gebzespor’da taraftarlara zorunlu olarak kota uygulanacak. Maçın oynanacağı Bulvar Mimar Kubilay Köse Stadı’nın tekli tribünden oluştuğu, tribün kapasitesinin de düşük olması sebebiyle Gebzespor taraftarlarına 300 kişilik yer ayrıldığı belirtildi. Kartal Bulvarspor bunu faks yoluyla Gebzespor yönetimine bildirirken, telefonla ulaştığımız kırmızı-beyazlı ekibin başkanı Sabahattin Karaer ise kasti bir şeyin olmasının mümkün olmadığını belirterek, ”Stadımızın tribün kapasitesi belli. Gönül ister ki çok daha fazla Gebzespor taraftarını misafir edelim. Ancak misafir tribün kapasitesi belirttiğimiz sayı kadar” dedi. Karaer maç için ise, “Güçlü takımlara karşı iyi oynuyoruz. Hedefimiz 3 puan” diye konuştu.
SPOR
Yayınlanma: 02 Aralık 2016 - 09:52
Güncelleme: 02 Aralık 2016 - 13:37
Gebze'ye 300 kişilik yer ayrıldı
SPOR
02 Aralık 2016 - 09:52
Güncelleme: 02 Aralık 2016 - 13:37









