Babaeski maçına hazırlanan Gebzespor’un bugünkü idmanı tatlı bitti. Yönetici Mustafa Turhan, yanında getirdiği tatlıları idman sonunda teknik heyet ve futbolculara ikram etti. Saray sarması tatlısını afiyetle yiyen oyuncular, Turhan’a teşekkür etti. Bu arada idmanı izleyen tribün lideri Abdulkerim Yıldırım, futbolcularla görüşerek galibiyet sözü aldı.
SPOR
Yayınlanma: 24 Mart 2016 - 16:39
Güncelleme: 24 Mart 2016 - 16:54
Gebze'de 'tatlı' idman
SPOR
24 Mart 2016 - 16:39
Güncelleme: 24 Mart 2016 - 16:54









