Antalya’da yapılacak olan ve birçok ülkeden yaklaşık 40 takımın mücadele edeceği büyük turnuva için hazırlıklarını sürdüren Gebze Masterler Takımı, Pendik Masterler Takımı ile oynadığı dostluk maçını 4-2'lik skorla kaybetti. Kelebek Murat, Habip, Ali Dülger, Yahya, Orhan Ken, Tayfun ve Bülent gibi efsanelerin yer aldığı takım ilk yarıyı Kelebek Murat ve Mehmet Akdemir’in attığı gollerle 2-1 önde kapadı. 2.yarıda oyuncu değişikliklerinin ardından gollere engel olamadı. Gebze Masterler Takımı 4-2 yenilmesine rağmen Antalya öncesi ortaya koyduğu futbol ile beğeni topladı.TERÖRÜ LANETLEDİLERBu arada iki takımın oyuncuları, açtıkları pankartla terörü lanetlediler. ‘Teröre karşı birlikteyiz’ pankartıyla sahaya çıkan oyuncular, şehitlerimizin anısına da 1 dakikalık saygı duruşunda bulundular.
SPOR
Yayınlanma: 21 Mart 2016 - 17:21
Güncelleme: 21 Mart 2016 - 17:26
Gebzeli Masterler Antalya'ya ısınıyor
Gebzeli eski tüfekler, Antalya’da katılacağı turnuva öncesi son rötuşlarını yapıyor. Hafta sonu Pendik Masterler Takımı’nı konuk eden Gebze Masterler, ilk yarısını 2-1 önde tamamladığı maçta rakibine 4-2 mağlup oldu.
SPOR
21 Mart 2016 - 17:21
Güncelleme: 21 Mart 2016 - 17:26









