Görüşmede öğrencilerin merak ettiği soruları tek tek cevaplandıran Kaymakam Arslan, geçmişle bu dönemdeki gençlikle ilgili kıyaslamalarda bulunarak bugünkü gençlerin işlerinin daha zor olduğunu ifade etti. İlçe Kaymakamı Arslan, “Belki bizim zamanımızda şu an olduğu gibi imkanlar yoktu, ama bizim zamanımızda vasat bir öğrenci olmak bile yeterli oluyordu. Fakat şimdi bakıyorum gerçekten çok iyi gençler yetişiyor. Çok iyiler, kendi aralarında büyük bir yarış ve rekabet içindeler. Günümüzde artık gençler için vasat olmak yeterli değil. Ama şunu unutmayın ki çalışan insan her zaman emeğinin karşılığını alır, er ya da geç muhakkak alır” dedi.
EĞİTİM
Yayınlanma: 28 Ocak 2016 - 18:54
Gebzeli öğrencilerden Mehmet Arslan'a ziyaret
Gebze Kaymakamı Mehmet Arslan’ı Gebzeli öğrencileri makamında kabul etti.
EĞİTİM
28 Ocak 2016 - 18:54









