24 Kasım Öğretmenler günü nedeniyle düzenlenen ilçeler arası Voleybol Turnuvası’na ‘mor-beyaz’ renkler damga vurdu. Gebzeli bayan ve erkek öğretmenler, İzmit’te oynadıkları maçlara mor-beyaz formayla çıkıyorlar. İlçe Spor Koordinatörü Selçuk Şahin ve İlçe Spor Müdürlüğü voleybol antrenörü Gülsu Çelik tarafından oluşturulan takımlar, sıkıntılı bir süreçten geçen Gebzespor’a manevi destek veriyorlar.BAYANLAR GALİP, ERKEKLER MAĞLUP
Bu arada Gebzeli Öğretmenlerimiz ilk maçlarını geride bıraktı. Bayan Öğretmenlerimiz, Kartepeli Öğretmenleri 3-0’lık setle mağlup ederken, Gebzeli Öğretmenlerimiz ise Karamürselli Öğretmenlere 2-1 mağlup oldu.GEBZE-DARICA DERBİSİ
Bayanlarda yarın Gebze-Darıca derbisi yaşanacak. Gebze ve Darıca’daki okullarda görev yapan Öğretmenleri karşı karşıya getirecek olan maç yarın Gebze Kapalı Spor Salonu’nda saat 11.00’de oynanacak.
Bu arada Gebzeli Öğretmenlerimiz ilk maçlarını geride bıraktı. Bayan Öğretmenlerimiz, Kartepeli Öğretmenleri 3-0’lık setle mağlup ederken, Gebzeli Öğretmenlerimiz ise Karamürselli Öğretmenlere 2-1 mağlup oldu.GEBZE-DARICA DERBİSİ
Bayanlarda yarın Gebze-Darıca derbisi yaşanacak. Gebze ve Darıca’daki okullarda görev yapan Öğretmenleri karşı karşıya getirecek olan maç yarın Gebze Kapalı Spor Salonu’nda saat 11.00’de oynanacak.









