Çok sayıda Ülkücü genç, partili ve vatandaşın katılım gösterdiği Programda Kuran-ı Kerim Tilaveti, ilahi ve kasideler okunduktan sonra Alparslan Türkeş ve şehitlerimizin ruhuna dualar edildi. Programın ardından katılım gösteren vatandaşlara ülkü ocaklı gençleri tarafından ikramda bulunuldu. Ülkü Ocakları Gebze İlçe Başkanı Ahmet Çağrı Şakar programa katılan ocaklılara, partililere ve vatandaşlara teşekkür ederek, ülkü ocakları var olduğu sürece Başbuğ Alparslan Türkeş'in fikirlerinin yaşayacağını ve gelecek kuşaklara aktarılacağını belirtti.
Toplu halde bozkurt işareti yapılarak çekilen fotoğrafın ardından program sonlandı.
GÜNDEM
Yayınlanma: 06 Nisan 2018 - 09:34
Güncelleme: 06 Nisan 2018 - 09:48
Gebzeli ülkücüler Alparslan Türkeş'i andı
Ülkü Ocakları Gebze İlçe Başkanlığı, Milliyetçi Hareket Partisi'nin genel başkanı Alparslan Türkeş'in vefatının 21. yılı münasebetiyle 5 Nisan Perşembe günü akşam namazına müteakiben Çoban Mustafa Paşa Camii'nde Mevlid-i Şerif programı gerçekleştirdi.
GÜNDEM
06 Nisan 2018 - 09:34
Güncelleme: 06 Nisan 2018 - 09:48
İlginizi Çekebilir





