31 Mart Yerel Seçimleri tüm Türkiye'de olduğu gibi, bölgemizde de yoğun katılıma sahne oluyor. Vatandaşlar saat 8.00'da başlayan oy kullanma işlemiyle birlikte sandık başına giderek oylarını kullanmaya başladılar. Sandıkların kapanmasına 45 dakika kala oy kullanma yoğunluğunun devam ettiği belirtilirken, Gebze Dumlupınar İmam Hatip Ortaokulu'nda objektiflerimize takılan bu görüntü, seçmenlerin yoğun ilgisinin bir kanıtı oldu.









