Gebzespor yönetimi, Uzunköprü yenilgisinden sonra süresiz kadro dışı bıraktığı Ramazan Salmanlı ve Adem Baygül’ü yeniden takıma kazandırdı. Taraftarla polemiğe girdikleri gerekçesiyle kadro dışı bırakılan iki oyuncunun takıma gerekli olduğu görüşü yönetim kurulu toplantısında ele alındı ve oy birliğiyle iki oyuncunun Gebzespor’a dönüşü sağlandı.
SPOR
Yayınlanma: 09 Kasım 2016 - 09:54
Gebzespor'a af çıktı
SPOR
09 Kasım 2016 - 09:54









