Yılın son iç saha maçını Pazar günü Bozüyük Vitra ile oynayacak olan Gebzespor, gazetemiz Yenigün’ün organize ettiği yemekte bir araya geldi. Elde ettiği başarılı sonuçlarla BAL 12. Grup’ta şampiyonluğun 1 numaralı adayı haline gelen mor-beyazlı kramponlar, Mutlukent’te bulunan Izzgara Izzgara Restaurant’ta verdiğimiz moral yemeğinde stres attı. Dün Kocaeli Valisi Hasan Basri Güzeloğlu’nun ziyaretiyle mutlu olan Gebzespor futbol takımı, aynı günün akşamı Yenigün Gazetesi’nin vermiş olduğu yemekle moral tazelemiş oldu. Spor Müdürümüz Emrah Erdoğan’ın ev sahipliğinde gerçekleşen yemeğe Başkan İlker Çakır’ın da katılması futbolculara ayrı bir moral oldu. Başkan Çakır masaları tek tek dolaşarak futbolcularla sohbet etti.GEBZESPOR’UN YANINDAYIZGazetemizin misafirperverliğine teşekkür eden Gebzespor teknik direktörü Erol Çağlın, “Yönetimiyle taraftarıyla basınıyla biz bir bütünüz. Birliktelik adına çok güzel şeyler oluyor, olmaya da devam edecek. Her zaman Gebzespor’un yanında olan Gebze Yenigün Gazetesi’ne verdiği bu yemekten dolayı teşekkür ediyorum” dedi. Yemekte hazır bulunan Gazetemiz İmtiyaz Sahibi Uğur Saray, Gebzespor’a başarılar dileyen bir konuşma gerçekleştirdi. ‘Vurduğunuz gol olsun’ sözüyle konuşmasını tamamlayan Saray, gazete olarak her zaman Gebzespor’un yanında olduklarını da belirtti.ÖZDEMİR’DEN HESAP JESTİIzzgara Izzgara’nın sahibi Hasan Özdemir, Gebzespor’a verdiğimiz yemekte hesap jestinde bulundu. ‘Ç orbada bizim de tuzumuz olsun’ diyerek kasada hesabını yarısını almayan Özdemir, Vitra maçında Gebzespor’a başarılar diledi. Spor Müdürümüz Emrah Erdoğan hesap jestinden ötürü Hasan Özdemir’e teşekkür etti.
SPOR
Yayınlanma: 09 Aralık 2016 - 10:57
Gebzespor'a moral yemeği
Gazetemiz Yenigün, bölgemizin lokomotif kulüplerinin başında gelen Gebzespor’a Bozüyük Vitra maçı öncesi Izzgara Izzgara’da moral yemeği verdi. Samimi bir ortamda gerçekleşen yemekte mor-beyazlı futbolcular moral tazeledi, taraftar ve camiaya 3 puan sözü verdi.
SPOR
09 Aralık 2016 - 10:57









