Geçtiğimiz sezon BAL Ligi’nde 14 gol kaydeden, bu sezon ise Gebzespor’da sürekli oynamadığı için kendi gösterme şansı bulamayan genç forvet, Gebzespor’daki son idmanına dün çıktı. Öğleden sonra Başkan Çakır’ın ofisine giden ve helallik isteyen Yunus Emre Ayaz, Gebzespor’a veda ettiğini açıkladı. Yunus Emre’nin ayrılık kararını anlayışla karşılayan Başkan İlker Çakır, “Yunus Emre gelecek vaat eden genç bir futbolcu. Böyle futbolcuların kıymetini bilmek gerekir. Bu karar beni çok üzdü. Yunus Emre’ye Gebzespor’un kapıları her zaman açık olacaktır” dedi. Telefonla görüşlerini aldığım Yunus Emre ise, “İlker Başkana teşekkür ediyorum. Böyle bir başkan zor bulunur. Sezon başında İlker abinin isteği beni Gebzesporlu yapmıştı. Gönül isterdi ki Gebzespor’da kalayım. Ancak oynamadığım bir yerde durmamın bir anlamı da yoktu. 2-3 takımla görüşüyorum” diye konuştu.
SPOR
Yayınlanma: 26 Ocak 2016 - 17:41
Gebzespor'a veda etti!
Gebzespor’un sezon başında Modafen’den büyük umutlarla transfer ettiği Yunus Emre Ayaz, Başkan İlker Çakır’la görüşerek takımdan ayrıldı.
SPOR
26 Ocak 2016 - 17:41









