Gebzespor’un SGK borcu ilk kez yapılacak ciddi bir toplantıyla masaya yatırılıyor. 2002 yılından bu yana ödenmeyen ve günden güne biriken borçlar, son çıkan torba yasasıyla makul bir rakama inmişti. Borç hamlesini geçmişe dönük eski futbolcu ve teknik adam alacaklarını ödeyerek başlatan Başkan Çakır’ın diğer bir hedefi de, SGK borcunu kapatmak. Bu çerçevede kent dinamiklerini harekete geçirerek yarın akşamki toplantıyı düzenleyen Başkan Çakır, SGK borçlarına muhatap eski yöneticileri toplantıya katılmalarını istedi.KAYMAKAM TALİMATIYLA ARANILDISGK’ya olan borçların masaya yatırılacağı toplantı öncesinde konuya muhatap 142 eski yönetici, Gebze Kaymakamı Mehmet Arslan’ın talimatıyla arandı. Gebze Belediye Başkanı Adnan Köşker, GTO Başkanı Nail Çiler ve Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) Gebze Şube Müdürü Hasan Hüseyin Şenlik’in de katılacağı toplantı yarın akşam Holiday Inn Otel’de saat 19.00’da başlayacak.
SPOR
Yayınlanma: 23 Aralık 2015 - 17:19
Gebzespor'da borç zirvesi!
Gebzespor’un sırtındaki yüklerden biri olan SGK borcu Holiday Inn Otel’de yapılacak toplantıda masaya yatırılıyor. Yarın akşamki toplantıda açıklanacak borca muhatap olacak 142 eski yönetici, Gebze Kaymakamı Mehmet Arslan’ın talimatıyla tek tek arandı. Kritik zirve 19.00’da başlayacak.
SPOR
23 Aralık 2015 - 17:19









