Önümüzdeki Perşembe günü takımla birlikte mesaiye başlayacak olan Gebzespor’un çiçeği burnunda teknik direktörü Ergun Ortakcı, camianın yüreğine su serpecek açıklamalarda bulundu. Gebzespor’la anlaştığı için mutlu olduğunu ifade eden tecrübeli teknik adam başarı sözü verdi, rakipleri imha edecek bir takım kuracaklarını dile getirdi. Gebzespor’un başarılı olmayı hak ettiğini belirten Ortakcı, “Gebzespor’u başarıya götürmek isteyen çok iyi bir başkanımız ve yönetim kurulumuz var. Aynı şekilde taraftar da takımlarının arkasında. Edirne maçında skor 3-0 iken bile takımlarına küsmediler, sahip çıktılar. Bunlar güzel şeyler. Biz Gebzespor’a gelerek yolumuzu çizdik. Şunu rahatlıkla söyleyebilirim; Gebzespor’da ışık görmesem gelmezdim” dedi.RAKİPLERİ İMHA EDECEĞİZDevre arasına 6 puan geride girmenin dezavantaj olduğunu ifade eden Ortakcı, “6 puan fark bizim için bir dezavantaj. 12 maçlık bir periyotta hata yapmamamız gerekiyor. Kuracağımız takım rakipleri imha edecek. Şu aşamada şu kadar oyuncu alacağız gibi bir ifade kullanmam yanlış olur. Bu 4’de olur, 7’de… Daha önceki takımlarda çalıştığım ve Gebzespor’da da görmek istediğim oyuncular var” diye konuştu.CESARETLE SÖYLEYECEĞİZPerşembe günü ikinci yarı hazırlıklarına başlayacaklarını sözlerine ekleyen Ortakcı, “Oyuncularla bir toplantı yapacağım. Onlara eksiklerini, beklentilerimizi cesaretle söyleyeceğiz. Hep beraber ‘ya bu deveyi güdeceğiz, ya bu diyardan gideceğiz’ Herkes sorumluluğun farkında olacak” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 19 Aralık 2016 - 10:33
Güncelleme: 20 Aralık 2016 - 12:51
Gebzespor'da ışığı gördüm
Gebzespor’un yeni teknik direktörü Ergun Ortakcı, ilk demecini Yenigün Spor’a verdi. Arkadaşımız Emrah Erdoğan’a konuşan tecrübeli teknik adam, “Gebzespor’da ışık görmesem gelmezdim. 6 puan geride olmamız bir dezavantaj. Ancak he şeyin üstesinden geleceğiz. Mutluluğun anahtarını biliyorum. Rakipleri imha edecek bir takım kuracağız” dedi.
SPOR
19 Aralık 2016 - 10:33
Güncelleme: 20 Aralık 2016 - 12:51









