İŞTE HAYRETTİN ALBAYRAK'IN O YAZISI;OĞUZHAN’IN TAVRI YANLIŞ, ÖZÜR DİLEMESİ GEREKİYORGebzespor ile oynanan kent derbisini enine boyuna değerlendirirken, Oğuzhan’ın golden sonraki tavrıyla ilgili de mutlaka bir şeyler yazmamız gerekiyordu. Maça gelenler gördü, gelmeyenler için ne olduğunu hatırlatayım. Kadir Öge’nin şutunda kaleciden dönen topu iyi takip eden fırsatçı Oğuzhan golü yaptı. Bir golcü için doğru zamanda doğru yerde olmak, golü adeta koklamak önemlidir. Oğuzhan usta bir golcü olduğunu bir kez daha gösterdi. Kritik, zorlu bir maçtı. Öne geçmek elbette ki hepimize mutluluk verdi. Oğuzhan’ın da abartılı bir sevinç yaşaması son derece doğaldı. Ancak Oğuzhan nedense golü attıktan sonra Gebzespor taraftarının bulunduğu tribüne yöneldi ve formasındaki Kocaelispor amblemini öptü.GEBZE BASINI KARAGÜMRÜK’E BAĞLADI Oğuzhan’ın kendi taraftarının bulunduğu tribünlere koşup sevincini orada dilediği gibi yaşaması gerekirdi. Bu en doğal hakkıydı. Ancak bunu yapmayıp, Gebzespor taraftarının bulunduğu tribüne gitmesi doğal olarak garipsendi, Mor-Beyazlı camiada tepkiye neden oldu. Gebze basını Oğuzhan’ın bu tavrını Karagümrük’e bağladı. Malum Gebzespor camiası Karagümrük’e düşmandır. Her maçta Karagümrük aleyhine sloganlar atarlar. Kent derbisinde de birkaç kez o sloganı attılar. Bir sezon Karagümrük forması giyen Oğuzhan, bu düşmanlığı en iyi bilenlerden biri. Gebzeliler Oğuzhan’ın gol sonrasındaki tavrının Karagümrüklülüğünden kaynaklandığını, bilerek bunu yaptığını düşünüyorlar.O TAVRIN HAKLI BİR GEREKÇESİ OLMAZSevgili Oğuzhan bir gazeteye konuyla ilgili açıklama yapmış. Tavrının Karagümrük ile bir ilgisi olmadığını belirtip, “Gebzesporlu Güven maçtan önce kesin kazanacağız, Kocaelispor’da beni kimse tutamaz” diye çok iddialı laflar etti. Gol sonrasındaki tavrım Güven’e cevap vermek içindi” demiş. Ne Karagümrüklülük, ne Güven’in sözleri, ne de başka bir gerekçe. Hiçbir şey golden sonraki o tavrı haklı kılamaz. Golden sonra rakip takım tribününe gitmek açık bir tahrik unsurudur, üstelik de Gebzespor ile son dönem bir yakınlaşma varken bunu yapmak hiç yakışık olmamıştır. Oğuzhan yanlış yapmıştır. Yönetim ve teknik heyetin kendisini uyarması, ayrıca Oğuzhan’ın da Gebzespor camiasından özür dilemesi gerekir.
SPOR
Yayınlanma: 28 Ocak 2016 - 16:27
Gebzespor'dan özür dilemeli!
Özgür Kocaeli Gazetesi Spor Müdürü Hayrettin Albayrak, Gebzespor maçında attığı golün ardından Gebzespor taraftarlarına el kol hareketi yapan Kocaelisporlu Oğuzhan Türkmen’le ilgili ‘Oğuzhan’ın tavrı yanlış, özür dilemesi gerekir…’ başlığı altında bir yazı kaleme aldı. Usta gazeteci köşe yazısında, Oğuzhan’ın tavrının yanlış olduğunu açıkça ifade etti ve oyuncunun Gebzespor camiasından özür dilemesi gerektiğini belirtti.
SPOR
28 Ocak 2016 - 16:27









