Gebzespor futbol takımı 15 Temmuz askeri kalkışma girişimi sonrasında başlatılan demokrasi nöbetine katılacak. Türk Silahlı Kuvvetleri (TSK) içerisindeki Fethullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanmasına (FETÖ-PYD) bağlı bir grup askerin darbe girişimine tepki amacıyla demokrasi nöbeti tutacak olan mor-beyazlı futbolcular milli iradenin yanında yer alacaklar. Buna göre teknik direktör Cengiz Demir komutasındaki futbolcular yarın akşam saat 21.00’de Kent Meydanı’nda demokrasi standı açan taraftarları ziyaret edecek ve onlarla birlikte demokrasi nöbeti tutacak.
SPOR
Yayınlanma: 27 Temmuz 2016 - 13:52
Güncelleme: 27 Temmuz 2016 - 16:04
Gebzespor demokrasi nöbetine katılacak
FETÖ’nün darbe girişimi sonrası meydanlara çıkan vatandaşların ‘demokrasi nöbeti’ sürüyor. Yarın akşamda Gebzespor futbolcuları toplu halde Kent Meydanı’na giderek demokrasi nöbeti tutacak.
SPOR
27 Temmuz 2016 - 13:52
Güncelleme: 27 Temmuz 2016 - 16:04









