Gebzespor, futbolcusundan, taraftarına kadar terör örgütü FETÖ’ye öfke kusuyor. Geçtiğimiz günlerde Gebzespor taraftar grubu Eskiçarşı’nın organize ettiği demokrasi yürüyüşünün bir benzeri dün akşam futbolcular, teknik heyet ve yönetim kurulunun katılımıyla gerçekleşti. Gebzespor tesisleri önünde başlayan Milli irade yürüyüşü Gebze Kent Meydanı’nda sona ererken, mor-beyazlı taraftarlar yürüyüş sırasında meşaleler yakarak darbe girişiminde bulunanlar aleyhinde sloganlar attı. Yürüyüş sırasında taraftarlar, “Polis, asker el ele, hep beraber Türkiye… “şeklinde tempo tuttu. ÇAKIR: BİRLİĞİMİZİ BOZAMAZLARGebzespor korteji adına kulüp başkanı İlker Çakır Kent Meydanı’nda Kurulu sahnede açıklamalarda bulundu. Çakır, “Tüm dünya, Türkiye’nin birlik bütünlüğünü bozmanın bu kadar kolay olmayacağını, Türk halkının ne kadar birbiriyle beraber olduğunu bilmelidir. Şuanda tüm dünya Türkiye’yi izliyor. Daha gördükleri bir şey yok. Türkiye topraklarından bir santiminin bile kaybolmayacağını anca anca belki yeni öğrenmeye çalışıyorlar. Ülkemizin birlik bütünlüğünü bozmama adına bütün vatandaşlarımızın haftalardır gece gündüz demeden meydanlarda kalmaları her halde hiçbir ülkede daha görülmemiştir. Türkiye’nin gücünü bunları izleyerek veya düşünerek tartmalarını yeterli olacağını düşünüyorum” dedi..jpg)

.jpg)










