Gebzespor’un ara transferde renklerine bağladığı ilk futbolcu olan Sabur Eser, Gebzespor’a transfer olduğu için mutlu olduğunu söyledi. Telefonla görüşlerini aldığımız Sabur, geleceğini kurtarma adına Gebzespor’un teklifine ‘evet’ dediğini belirtti ve devamında iddialı açıklamalarda bulundu. Her iki kanatta da oynayabilen Sabur, “Bana olan güveni biliyorum. Bu güveni karşılıksız çıkarmamak için daha çok çalışıp, önceki performansın üzerine çıkacağım. Gebze’ye gelme sebebim şampiyonluğa oynayan bir takıma katılmaktı. Çok şükür bu gerçekleşti. Transferimde yönetici Adem Yıldırım’ın büyük emeği var. Transferimi sorunsuz bir şekilde gerçekleştirdi. Kendisine teşekkür ediyorum” dedi.GEBZESPOR VİTRİN BİR KULÜPGebzespor’un her futbolcu için vitrin bir kulüp olduğunu kaydeden Sabur, “Gebzespor’u 3-4 ay olarak düşünmüyorum. Geleceğimi kurtarma adına buraya geldim. Sanki altyapıdan çıkmış bir Gebzeli oyuncu gibi Gebzespor’la özdeşleşmek istiyorum” dedi. ESKİÇARŞI BİR NUMARAGebzespor’un taraftar grubu Eskiçarşı’nın takım üzerinde etkili bir güce sahip olduğunu kaydeden Sabur, “Taraftarımız gerçekten bir numara. Güngören deplasmanında takımlarına müthiş bir destek vermişlerdi. O maçta maçın tansiyonundan kaynaklanan bir durumdan ötürü taraftarla bir gerginliğimiz olmuştu. Taraftarımız oynayacağım futbol, atacağım ve attıracağım gollerle beni alkışlayacaktır” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 01 Ocak 2016 - 12:49
Gebzespor'la özdeşleşmek istiyorum
Gebzespor’un Güngören’den transfer ettiği kanat oyuncusu Sabur Eser, Gebzespor’u tercih etmesindeki nedeni açıkladı. Başarılı krampon, “Geleceğimi kurtarma adına Gebzespor’dayım. Burayla özdeşleşmek istiyorum” dedi.
SPOR
01 Ocak 2016 - 12:49









