Gebzespor yönetimi, Amatör Futbol Disiplin Kurulu’nun (AFDK) Hereke maçında kırmızı kart gören Ömer Faruk’a 6, maç sonrası yaşanan olaylara karıştıkları rapor edilen Ali Katırcı ve Oğuz Dalğıç’a ise 4 maçtan men cezası vermesine isyan etti. Gebzespor Futbol Şube Sorumlusu Adem Yıldırım, “Tahkim Kurulu’na cezaların indirilmesi konusunda başvuruda bulacağız. Tahkim Kurulu’ndan da olumlu bir karar çıkacağını umuyoruz” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 30 Mart 2016 - 16:59
Güncelleme: 30 Mart 2016 - 17:05
Gebzespor, Tahkim'e başvuracak
SPOR
30 Mart 2016 - 16:59
Güncelleme: 30 Mart 2016 - 17:05









