Dilovası Belediyespor’un başarılı futbolcusu Cihat Özdağ, dizindeki sakatlık nedeniyle ameliyat oldu. Dilovası Belediyespor’un 1937 Seka ile deplasmanda yaptığı maçta sağ diz ön çapraz bağı kopan başarılı futbolcu, önceki gün Tuzla Gispir Hastanesi’nde ameliyat edildi. Bir sporcunun başına gelebilecek en önemli sakatlıklardan birisini geçiren Cihat Özdağ moralini bozmayıp, “Allah beterinden saklasın. Buna da şükür diyorum. Arayan, soran, bizzat hastaneye gelen tüm dostlara teşekkür ediyorum” dedi. Bu arada Dilovası Belediyespor futbolcuları Cihat’a moral ziyaretinde bulundu. Dilovalı oyuncular, İlimtepe FK karşısında elde edilen 3-0’lık galibiyeti Cihat’a armağan etti. Cihat’ın doktorların ifadesine göre yaklaşık 4 ay sonra sahalara dönebileceği belirtildi.
SPOR
Yayınlanma: 27 Ekim 2016 - 11:16
Geçmiş olsun Cihat
SPOR
27 Ekim 2016 - 11:16









