Bu kapsamda 2, 3 ve 4. sınıf ilkokul öğrencilerine yönelik “Robotik Kodlama ve STEM/Maker Atölyeleri” başlıyor. Kayıtlar, 11-22 Eylül tarihleri arasında Abdi İpekçi KİGEM’de yapılabilecek. Kurslarla birlikte çocuklar hem eğlenecek hem de teknolojiyle iç içe bir eğitim sürecinden geçecek. Darıca Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık, teknolojiyi doğru ve verimli kullanmanın önemine dikkat çekerek “Çocuklarımız bizim geleceğimiz. Onların erken yaşta teknolojiyle tanışmaları ve üretime dayalı düşünme becerilerini geliştirmeleri için Robotik Kodlama ve STEM/Maker atölyelerini başlatıyoruz. Amacımız, geleceğin mühendislerini, bilim insanlarını ve yazılımcılarını yetiştirmek. Tüm minik mucitlerimizi bu kurslara davet ediyorum” diye konuştu.
GÜNDEM
Yayınlanma: 11 Eylül 2025 - 13:48
Geleceğin bilim insanları bu kurslarda yetişecek
Darıca Belediyesi, ilkokul öğrencilerine yönelik Robotik Kodlama ve STEM/Maker Atölyeleri için kayıtları başlatıyor. Geleceğin mühendisleri ve bilim insanları bu kurslarla yetişecek.
GÜNDEM
11 Eylül 2025 - 13:48





