Nenehatun Ahmet Çalık Spor Kompleksi’nde gerçekleştirilen turnuvada Fenerbahçe, Galatasaray ve Beşiktaş’ın yanı sıra Kocaelispor ile Darıca ve Gebze bölgesinden altyapı takımları yer aldı. Toplam 450 genç futbolcunun mücadele ettiği turnuva, kıyasıya rekabetin yanı sıra fair play ruhuyla dikkat çekti. Turnuvanın açılışına katılan Darıca Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık, ilk santra vuruşunu yaparak organizasyonu başlattı. Sporun birleştirici gücüne vurgu yapan Başkan Bıyık, “Yusuf Mahir Bulut evladımızın adını yaşatmak ve gençlerimize spor sevgisini aşılamak amacıyla bu turnuvayı düzenledik. Ülkemizin köklü kulüplerinin altyapı takımlarını Darıca’da ağırlamaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Gençlerimizin geleceği için fırsatlar sunmaya devam edeceğiz. Kazananın dostluk olduğu, sakatlıksız bir turnuva olmasını diliyorum” dedi.
ŞAMPİYON FENERBAHÇE OLDU
Büyük heyecana sahne olan turnuvanın final karşılaşmasını FIFA kokartlı eski hakem Deniz Ateş Bitnel yönetti. Türkiye’nin önde gelen kulüplerinin 12 yaş altı takımlarının mücadele ettiği organizasyonda şampiyonluk kupasını Fenerbahçe kaldırırken, Galatasaray ikinci, Beşiktaş ise üçüncü oldu.





