1.Küme U-19 Ligi’nde ilk maçına çıkan Gebzespor, ilk yarısını 1-0 mağlup tamamladığı maçta Sultan Orhan’ı ikinci yarıda attığı gollerle yıktı. Metin Oktay Stadı’ndaki mücadelede Sultan Orhan 23’de Kartal’la 1-0’ı buldu ve ilk yarı bu skorla sona erdi. Genç Menekşe ikinci yarıda maçı çevireceğine inanmış olacak ki tüm hatlarıyla Sultan Orhan kalesine yüklendi. 78’de Oğuz’un ceza sahası dışından vurduğu sert şut ağlarla buluştu: 1-1. Gebzespor 4 dakika sonra bu kez penaltı kazandı. Sefa Koç düzgün bir vuruşla topu ağlara gönderdi: 2-1. Geri kalan dakikalarda başka gol olmadı ve Gebzespor 1-0 geriye düştüğü maçı 2-1 galip bitirerek 3 puanın sahibi oldu.
SPOR
Yayınlanma: 04 Aralık 2016 - 18:02
Genç Menekşe ağabeylerinin izinde
SPOR
04 Aralık 2016 - 18:02









