Gebze Genç Sanayici ve İşadamları Derneği Yönetim Kurulu Başkanı A. Lokman Kılıç ve Yönetim Kurulu Üyeleri Gebze Kaymakamı Mehmet Arslan’ ı makamında ziyaret ettiler. Gençsiad Başkanı A. Lokman Kılıç yeni bir yönetim olduklarını Gebze’nin sorunların giderilmesi için fikir alışverişlerinde bulunacaklarını ve bunun içinde ellerini taşın altına koyacağı belirtti. Gebze kaymakamı Mehmet Arslan ise yeni seçilen yönetime başarılar dilerken, fikirlerini özgürce dile getirmelerini , Gebze’nin cazibe merkezi bir yer olması için muhakkak Gebze’ de yaşamalarını söyledi. Gençsiad Başkanı A. Lokman Kılıç ise bu konuda somut adımlar atacaklarını Gebze de kazanıp Gebze de harcayacaklarını bunuda tüm Gebze’ lilere aşılayacaklarını söyledi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 02 Mart 2016 - 15:20
GENÇSİAD Kaymakamı ziyaret etti
GÜNDEM
02 Mart 2016 - 15:20





