Belediyelerin özel şirketlerle kurdukları radarların yarattığı mağduriyeti ilk olarak Çevre ve Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki dile getirmişti.
Özhaseki, şehiriçi ve şehirlerarası yollarda hız limitinin bir anda 40’a 50’ye düşürülüp ceza yazıldığını açıklamıştı.
Bu yöntemi uygulayanların belediyelere trafik sistemi kuran 'avcı şirketler' olduğunu belirten Bakan Özhaseki, bu şirketlerin vatandaşa kesilen trafik cezalarından daha çok pay alabilmek için sürücülere adeta tuzak kurduğunu ifade etmişti.
TELEFONUNUZA UYGULAMA İNDİRİN CEZA YEMEYİN
Devlet halihazırda bu uygulamalara son vermek için çeşitli formüller arayadursun, radar cezalarından mağdur olanlar kendi çözümlerini çoktan üretti.
AppStore ve Google Play platformlarında yer alan uygulamalar yolunuzun üzerindeki sabit ve mobil radarları göstererek cezaların önünü almanıza yardımcı oluyor.
Bu uygulamalara 'radar haritası' gibi basit aramalarla ulaşabilmek mümkün.
EKRAN GÖRÜNTÜSÜ: İstanbul-Ankara yolu üzerinde bulunan mobil ve sabit radarlar






