Gebzespor Kulüp Başkanı İlker Çakır, imza töreninde samimi bir hava oluşmasından duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Gebze’nin şampiyonluk için kenetlendiğini ifade eden Çakır, “Büyüklerimiz, yönetimimiz, futbolcularımız, taraftarımız ve basınımız ele ele verdi. Şampiyonluk hedefine birlikte koşacağız. Hem sportif hem de ekonomik anlamda Gebzespor’u daha iyi seviyelere getireceğimize inanıyorum. Her haliyle gıpta edilecek bir kulüp olduk” dedi.PROTOKOLE TEŞEKKÜRBaşkan Çakır, imza töreninde yaşadıkları coşkuya ortak olan protokol mensuplarına teşekkür etti. Çakır, “Kaymakamımız Mehmet Arslan’a, Belediye Başkanımız ve aynı zamanda forma sponsorumuz olan Adnan Köşker’e, GTO Başkanımız Nail Çiler’e, Ak Parti İlçe Başkanımız Hasan Soba’ya, İlçe Spor Müdürümüz Gökhan Yavaşer’e ve taraftarlarımıza teşekkür ediyoruz. Bizler Gebzespor çatısı altında büyük bir aile olduk. Sağolsunlar, varolsunlar” diye konuştu.

Başkan Çakır, Gebzespor Marşı’na eşlik etti ve büyük bir coşku yaşadı.









