Açılış öncesi Beylikbağı Fatih İmam Hatip Orta Okulu Bahçesi’nde mehter takımı gösterisinin ardından kemençe eşliğinde horonlar tepildi. Yoğun katılımının görüldüğü açılışta protokol konuşmalarından hemen sonra dernek binası önünde kurdele kesimi gerçekleşti ve açılışın şerefine kurban kesildi. Programa AK Parti İstanbul Milletvekili Hasan Turan, Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu, Darıca Kaymakamı Ömer Karaman, Darıca Belediye Başkanı Şükrü Karabacak, AK Parti Gebze İlçe Başkanı İrfan Ayar, AK Parti Darıca İlçe Başkanı Muzaffer Bıyık, MHP Gebze İlçe Başkanı Ferit Taşdemir, hemşeri dernek başkanları, mahalle muhtarları ve çok sayıda davetli katıldı. Kocaeli Giresunlular Dernekler Federasyonu Başkanı Olgun Kandemir açılış konuşmasında; “Açılışımıza hoş geldiniz, artık birleştirici bir federasyon çatısı altında daha güçlü olacağız. Giresunluları hak ettikleri gibi temsil edeceğiz” dedi.
“BAŞARIYA İMZA ATMAK İSTİYORUZ”
Kocaeli Giresun Dernekler Federasyonu Başkanvekili Mehmet Elmas, Kocaeli’nde Giresun’un varlığını hissettireceklerini dile getirdi ve “Kocaeli’nde yaklaşık 30 tane köy, il, ,ilçe derneklerimiz var ve bu derneklerimizi bir araya toplayarak onların gönüllerini alıp Kocaeli’ndeki Giresun olarak başarıya imza atmak istiyoruz. Tüm dernek temsilciliklerinden istediğimiz birlik olmak. Bir çatı altında hata yaparsak bizi eleştirebilirsiniz biz kendimizi düzeltiriz. Ben başkan adına, kendi adıma, federasyon yönetimi adına söz veriyorum ki sizlere hiçbir zaman yüz kızartacak, onurunuzu kıracak, Giresun’a bir laf getirecek en ufak bir harekette bulunmayacağız. Bize de yakışan budur. Biz birleştirici olmaya birlik ve beraberliği sağlamaya, gönül alıp iyi şeyler yapmaya geldik. Bizim hedefimiz, isimleri unutulmuş, kenarda kalmış, hasta, yoksul, muhtaç insanlarımızın elinden tutmaya geldik. Birlik olup Giresun’u Kocaeli’nde ayakta tutmalıyız. Gençlerimizle ilgili de projelerimiz var. Uyuşturucu ile mücadelede çok sıkıntılar çekiyoruz. Bununla ilgili üzerimize düşen bazı görevler var. Kaymakamlıklarla, emniyetle beraber bu konularla ilgili gençlerimizi toplayıp gerekirse psikolojik destek uzmanlarımızı, hocalarımızı davet edip gençlerimize uyuşturucunun alkolün ne kadar kötü alışkanlıklar olduğunu anlatmaya çalışacağız” diye konuştu.
“GEREKİRSE HAMAL GİBİ ÇALIŞACAĞIM”
Yeni binaya taşınan Giresunlular Dernekleri Federasyonu’nun hayırlı hizmetler yapmasını temenni eden KBB Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu konuşmasında, “Dernek ve federasyon çatısı altında bir araya gelmek çok güzel bir şey. Bu dernekler hemşerilerimizin pek çok sorunları ile ilgileniyor, ihtiyaçları karşılanıyor. Bunun yanında yöresel örf Adet geleneklerimizi canlı tutan derneklerimizden Allah razı olsun. Doğduğumuz yeri unutmayalım ama yaşadığımız ve doyduğumuz yeri de tam anlamıyla sahiplenelim. Dernek ve federasyon olarak eksiklerimiz var. Gençlerimizi tam anlamıyla sahiplenelim. Hayırlı bir evlat yetiştirirsek geriye mal mülk bırakmasak d olur. Bu anlamda gençlerin eğitimleri ile ilgili bir çalışma yaparsanız her zaman yanınızdayım, destekçinizim. Çünkü gençler onlar güzel şeyler sunamadığımız için zararlı yollara başvuruyor. Eğer gençlere sanatla, kültürle, sporla, el becerileri ile, meslekler ile güzel imkanlar sunarsak onlar da iyi şeylerle meşgul olup geleceğe faydalı birer insan olacaklar. Faydalı işler yapmamız lazım. Derneklerde federasyonlarda kadınlarımıza ve gençlerimize fırsat verelim, kendilerini ifade etsinler. Burada Giresunlular Federasyonunun üzerine düşen Gençlere yönelik bilgi evi yapabilmek. Bu konuda ben her zaman yanınızda olacağım gerekirse hamal gibi çalışacağım” ifadelerini kullandı. “YÖNETİLEN DE OLUN YÖNETEN DE”
Giresunlular gittiği her yerde ortamı şenlendiriyor diyerek söze başlayan AK Parti İstanbul Milletvekili Hasan Turan ise, “Birlik beraberlik ve dayanışmanın en güzel örneklerini gösteriyorlar. Ağaç bile devrilince önce yanındakine yaslanırmış. O yüzden insanların kendi arasında örgütlenmeleri çok güzel ve inancımıza uygun bir şeydir. Bir ayağımız baba ocağımızda bir ayağımız da dünyanın her yerinde dolaşmalıdır. Biz tarih ve kültürümüzü unutmayız. Bu büyükşehirlerdeki hemşeri derneklerimiz Türkiye’nin zenginliğini yaşayan ve yaşatan gönül erlerimizdir. Eğer onlar olamazsa dilimiz, lehçemiz, şivemiz değişir. Çocuklarımız kültür saldırısı altında. Bu dernekler Küresel kültür saldırılarına karşı yerel bir direniş hattını oluşturuyor. Aynı zamanda birer dayanışma birimidir. Dernek insanlara hizmet eden faaliyetlere hizmet etmelidir. Cemiyetçilik önemli bir hizmettir. Bulunduğunuz yerin sosyal ve kültürel hayatına katkı sunun. Yönetilen de olun yöneten de. Tarihte iki tane gönüllü alay kuran Giresunlular bugünde gönüllü olarak hizmetlerini sürdürüyor Birbirimize faydalı olacağız” konuşmasını yaptı.
Kocaeli Giresun Dernekler Federasyonu Başkanvekili Mehmet Elmas, Kocaeli’nde Giresun’un varlığını hissettireceklerini dile getirdi ve “Kocaeli’nde yaklaşık 30 tane köy, il, ,ilçe derneklerimiz var ve bu derneklerimizi bir araya toplayarak onların gönüllerini alıp Kocaeli’ndeki Giresun olarak başarıya imza atmak istiyoruz. Tüm dernek temsilciliklerinden istediğimiz birlik olmak. Bir çatı altında hata yaparsak bizi eleştirebilirsiniz biz kendimizi düzeltiriz. Ben başkan adına, kendi adıma, federasyon yönetimi adına söz veriyorum ki sizlere hiçbir zaman yüz kızartacak, onurunuzu kıracak, Giresun’a bir laf getirecek en ufak bir harekette bulunmayacağız. Bize de yakışan budur. Biz birleştirici olmaya birlik ve beraberliği sağlamaya, gönül alıp iyi şeyler yapmaya geldik. Bizim hedefimiz, isimleri unutulmuş, kenarda kalmış, hasta, yoksul, muhtaç insanlarımızın elinden tutmaya geldik. Birlik olup Giresun’u Kocaeli’nde ayakta tutmalıyız. Gençlerimizle ilgili de projelerimiz var. Uyuşturucu ile mücadelede çok sıkıntılar çekiyoruz. Bununla ilgili üzerimize düşen bazı görevler var. Kaymakamlıklarla, emniyetle beraber bu konularla ilgili gençlerimizi toplayıp gerekirse psikolojik destek uzmanlarımızı, hocalarımızı davet edip gençlerimize uyuşturucunun alkolün ne kadar kötü alışkanlıklar olduğunu anlatmaya çalışacağız” diye konuştu.
“GEREKİRSE HAMAL GİBİ ÇALIŞACAĞIM”Yeni binaya taşınan Giresunlular Dernekleri Federasyonu’nun hayırlı hizmetler yapmasını temenni eden KBB Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu konuşmasında, “Dernek ve federasyon çatısı altında bir araya gelmek çok güzel bir şey. Bu dernekler hemşerilerimizin pek çok sorunları ile ilgileniyor, ihtiyaçları karşılanıyor. Bunun yanında yöresel örf Adet geleneklerimizi canlı tutan derneklerimizden Allah razı olsun. Doğduğumuz yeri unutmayalım ama yaşadığımız ve doyduğumuz yeri de tam anlamıyla sahiplenelim. Dernek ve federasyon olarak eksiklerimiz var. Gençlerimizi tam anlamıyla sahiplenelim. Hayırlı bir evlat yetiştirirsek geriye mal mülk bırakmasak d olur. Bu anlamda gençlerin eğitimleri ile ilgili bir çalışma yaparsanız her zaman yanınızdayım, destekçinizim. Çünkü gençler onlar güzel şeyler sunamadığımız için zararlı yollara başvuruyor. Eğer gençlere sanatla, kültürle, sporla, el becerileri ile, meslekler ile güzel imkanlar sunarsak onlar da iyi şeylerle meşgul olup geleceğe faydalı birer insan olacaklar. Faydalı işler yapmamız lazım. Derneklerde federasyonlarda kadınlarımıza ve gençlerimize fırsat verelim, kendilerini ifade etsinler. Burada Giresunlular Federasyonunun üzerine düşen Gençlere yönelik bilgi evi yapabilmek. Bu konuda ben her zaman yanınızda olacağım gerekirse hamal gibi çalışacağım” ifadelerini kullandı. “YÖNETİLEN DE OLUN YÖNETEN DE”
Giresunlular gittiği her yerde ortamı şenlendiriyor diyerek söze başlayan AK Parti İstanbul Milletvekili Hasan Turan ise, “Birlik beraberlik ve dayanışmanın en güzel örneklerini gösteriyorlar. Ağaç bile devrilince önce yanındakine yaslanırmış. O yüzden insanların kendi arasında örgütlenmeleri çok güzel ve inancımıza uygun bir şeydir. Bir ayağımız baba ocağımızda bir ayağımız da dünyanın her yerinde dolaşmalıdır. Biz tarih ve kültürümüzü unutmayız. Bu büyükşehirlerdeki hemşeri derneklerimiz Türkiye’nin zenginliğini yaşayan ve yaşatan gönül erlerimizdir. Eğer onlar olamazsa dilimiz, lehçemiz, şivemiz değişir. Çocuklarımız kültür saldırısı altında. Bu dernekler Küresel kültür saldırılarına karşı yerel bir direniş hattını oluşturuyor. Aynı zamanda birer dayanışma birimidir. Dernek insanlara hizmet eden faaliyetlere hizmet etmelidir. Cemiyetçilik önemli bir hizmettir. Bulunduğunuz yerin sosyal ve kültürel hayatına katkı sunun. Yönetilen de olun yöneten de. Tarihte iki tane gönüllü alay kuran Giresunlular bugünde gönüllü olarak hizmetlerini sürdürüyor Birbirimize faydalı olacağız” konuşmasını yaptı.





