Saat 14.00’da başlayan seminere, Gebze Belediye Başkanı Andan Köşker, Sosyal Politikalar Başkanlığı Kocaeli İl Müdürü Bekir Yümnü, Gebze Engelliler Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Başkanı Zühtü Conkara, Psikolog Lütfi Yapıcı, GTÜ Araştırma Görevlisi Tuğbagül Altan Akın ve az sayıda izleyici katıldı.“HEPİMİZ GELECEĞİN ENGELLİ ADAYI KONUMUNDAYIZ”
Conkara yaptığı konuşmada gelir kaynaklarının çok kısıtlı olduğunu belirttikten sonra, “Hiçbir engelliden aidat talep etmiyoruz. Yasalara uygun iktisadi işletme kurduk. Boyama kitabı ve kalemle gelir sağlıyoruz ve engelliye yardım ediyoruz. Farklı hiçbir gelir kaynağımız yok. Bu noktada herkesten duyarlı olmasını istiyoruz” dedi. Yılmaz’dan sonra konuşmasını yapan Köşker ise, “Salonun dolu olmamasına üzülmek anlamsız. Basında yer alması ve gündeme gelmesi bile engellilerin hatırlanması noktasında yeterli. Gebze’de engelli vatandaşlarımıza sahip çıkma ve bu vatandaşlarımızın farkındalıkları noktasında elimizden geleni yapıyoruz” ifadelerini kullandı. Herkesin geleceğin engelli adayı olduğunu belirten Köşker, konuşmasını yaptıktan sonra başka bir etkinliğe gitmesi gerektiğini belirterek seminerden ayrıldı. Daha sonra konuşmacılar, engellilere yaklaşım ve anlama noktasında nelerin yapılması gerektiğini konu alan bir sunum gerçekleştirdi. Seminerin sonunda konuşmacılara plaket takdim edildi.
Conkara yaptığı konuşmada gelir kaynaklarının çok kısıtlı olduğunu belirttikten sonra, “Hiçbir engelliden aidat talep etmiyoruz. Yasalara uygun iktisadi işletme kurduk. Boyama kitabı ve kalemle gelir sağlıyoruz ve engelliye yardım ediyoruz. Farklı hiçbir gelir kaynağımız yok. Bu noktada herkesten duyarlı olmasını istiyoruz” dedi. Yılmaz’dan sonra konuşmasını yapan Köşker ise, “Salonun dolu olmamasına üzülmek anlamsız. Basında yer alması ve gündeme gelmesi bile engellilerin hatırlanması noktasında yeterli. Gebze’de engelli vatandaşlarımıza sahip çıkma ve bu vatandaşlarımızın farkındalıkları noktasında elimizden geleni yapıyoruz” ifadelerini kullandı. Herkesin geleceğin engelli adayı olduğunu belirten Köşker, konuşmasını yaptıktan sonra başka bir etkinliğe gitmesi gerektiğini belirterek seminerden ayrıldı. Daha sonra konuşmacılar, engellilere yaklaşım ve anlama noktasında nelerin yapılması gerektiğini konu alan bir sunum gerçekleştirdi. Seminerin sonunda konuşmacılara plaket takdim edildi.






