Çayırovaspor'un başarılı yöneticisi Abbas Sır, Gebze ve Darıca'dan Çayırovaspor'a destek vermek üzere Derbent maçına gelen tüm dostlara ve futbolseverlere teşekkür etti. Abbas Sır şöyle konuştu; “Bölgemizi Amatör Süper Lig’de başarı ile temsil ediyoruz. Sezon sonunda çıtamızı yükselterek aynı temsil başarısını bu kez Bölgesel Amatör Lig'de göstermek istiyoruz. Ancak öncesinde play off'ta birbirinden zorlu maçlarımız var. Bu zorlu karşılaşmalarda bizlere destek veren Çayırovalı, Gebzeli, Dilovaslı ve Darıcalı tüm dostlarımıza ve futbolseverlere teşekkür ediyoruz. Bu soğuk havada Kuştepe Stadı'na gelerek bizleri yalnız bırakmadılar. Hepsine ayrı ayrı sevgi ve saygılarımı gönderiyorum” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 21 Şubat 2016 - 11:27
Gönül dostlarına teşekkür etti!
SPOR
21 Şubat 2016 - 11:27









