Küçük kızlar voleybolda Gebze’yi temsil eden Mustafapaşa, Türkiye Şampiyonası grup maçlarında mücadele etme şansını finalde kaçırdı. Fileye renk katan ve 21 takım arasından adını finale yazdırma başarısı gösteren Paşa’nın prensesleri, önceki akşam Hasan Gemici Spor Salonu’nda Yenikent ile oynadığı şampiyonluk maçını 3-0 kaybetti. Aşırı stresin kurbanı olan geleceğin sultanları bu sonuçla Kocaeli ikincisi olurken, Yenikent ise Türkiye Şampiyonası grup maçlarında mücadele etme hakkını elde etti. Keyifli maçların altına imza atarak gönüllerin şampiyonu olan Mustafapaşa’nın antrenörü Gülsu Çelik, sporcularını tebrik ettiğini ve her biriyle ayrı ayrı gurur duyduğunu söyledi. Emeği geçenlere de teşekkür etmeyi unutmayan Çelik sözlerini şöyle tamamladı; ”Bu başarı da emeği ve desteği olan başta Kocaeli Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürümüz Muzaffer Çintimar’a, Gebze Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürümüz Gökhan Yavaşer’e, Eski Spor İlçe Müdürümüz Mücahit Sak’a, Mustafapaşaspor Başkanı Bülent Değirmenci’ye, kulüp yöneticilerimizden Selahattin Tuna’ya, hep yanımızda olan velilerimize ve isimlerini yazamadığım görünmez destekçilerimize yürekten teşekkür ediyorum” dedi.
Mustafapaşalı oyuncular ödül töreninde madalyaları ile poz verdiler
Mustafapaşalı oyuncular ödül töreninde madalyaları ile poz verdiler 








