Muharrem ayı olması sebebiyle Gebze Ticaret Odası Başkanı Nail Çiler dün Cuma Namazı’ndan sonra 3 ayrı ilçe de aşure dağıtımı gerçekleştirdi.. İlk olarak Ticaret Odası önünde dağıtılan aşura’nın ardından Darıca Merkez Camii ve Çayırova Merkez Camii’ne geçerek burada aşure dağıtan Gebze Ticaret Odası Başkanı Nail Çiler ve Yönetim Kurulu Üyeleri vatandaşlara aşure ikramında bulunurken Muharrem Aylarını da kutladı.ODA ÖNÜNDE YOĞUN KATILIM OLDU
Gebze Ticaret Odası önünde Cuma namazı sonrası başlayan aşure dağıtımında meclis üyeleri Cevat Sayan, Kayhan Özler, Abbas Sır ve oda çalışanları yer aldı. Vatandaşlar GTO tarafından dağıtılan aşure ikramı için hem memnuniyetini dile getirdiler hem de Muharrem Ayı’nın mübarek olması dileklerinde bulundular.
Gebze Ticaret Odası önünde Cuma namazı sonrası başlayan aşure dağıtımında meclis üyeleri Cevat Sayan, Kayhan Özler, Abbas Sır ve oda çalışanları yer aldı. Vatandaşlar GTO tarafından dağıtılan aşure ikramı için hem memnuniyetini dile getirdiler hem de Muharrem Ayı’nın mübarek olması dileklerinde bulundular.









