2014’te GYTE’den GTÜ’ye dönüşen ve bununla birlikte kentle adeta bütünleşerek gelişen Gebze Teknik Üniversitesi’nde önemli gelişmeler yaşanıyor. Erdoğan’ın Cumhurbaşkanı sıfatıyla ilk onay verdiği ve ilk ziyaret ettiği üniversite olma özelliğini de üzerinde taşıyan GTÜ’ye bir vakıf kurulması kararına varıldı. Kurulduğu günden itibaren GTÜ’ye desteklerini esirgemeyen Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık’ın önderliğinde ilk toplantı geçtiğimiz Cuma akşamı TUBİTAK MAM Tüsside’de yapıldı. GTÜ Rektörü Prof. Dr. Haluk Görgün ve ‘A’ takımının hazır bulunduğu tarihi buluşmaya başta Kocaeli Valisi Hasan Basri Güzeloğlu, milletvekilleri, TUBİTAK başkanı, OSB başkanları, KOÜ rektörü, GTO başkanı Nail Çiler, belediye başkanları, bölgemizin ileri gelen işadamları ile Sabancı ve Zorlu gibi dev şirketlerinde temsilcileri katıldı. Rektör Görgün’ün üniversite sunumu ile başlayan toplantı GTÜ vakfı hakkında fikir alış verişi ile devam etti. Devlet üniversitesi olan GTÜ’ye kurulacak vakıfla başarılarının daha da artması planlanıyor. İlk adımı atılan vakfın yakın tarihte hayata geçmesi hedefleniyor..jpg)

GÜNDEM
Yayınlanma: 24 Ocak 2016 - 20:17
GTÜ için tarihi adım!
Gebze Teknik Üniversitesi’nin gelişimi için tarihi önemli bir adım atıldı. GTÜ için vakıf kurulması kararlaştırıldı.
GÜNDEM
24 Ocak 2016 - 20:17
İlginizi Çekebilir





