Türkiye Kürek Federasyonu’nun Sapanca Gölü’nde düzenlediği Türkiye Büyükler Sapanca Kürek Şampiyonası’na katılan Gebze Teknik Üniversitesi Kürek Takımı, akademi yarışlarında Türkiye üçüncüsü oldu. Türkiye genelinden 178 sporcunun katıldığı yarışlarda Gebze Teknik Üniversitesi Kürek Takımı, 14 Nisan’da katıldığı akademi yarışlarında dört tek ve iki çifte kategorisinde Türkiye üçüncülüğünü elde etti. Bir gün sonra yapılan iki çifte yarışmasında Türkiye dördüncüsü ve sekiz tek yarışmasında ise beşinci olan Gebze Teknik Üniversitesi Kürek Takımı gösterdiği performansla alkış topladı.
SPOR
Yayınlanma: 17 Nisan 2017 - 16:52
GTÜ kürekte boş değil
SPOR
17 Nisan 2017 - 16:52









