Yükseköğretim Kurulu’nun (YÖK), 13 Haziran’da başlattığı Gebze Teknik Üniversitesi rektörlüğü için başvuru çağrısının süresi 19 Haziran itibariyle doldu. Mevcut rektör Prof. Dr. Hacı Ali Mantar’ın da yeniden aday olduğu süreçte, GTÜ’ye sadece 3 adayın olduğu öğrenildi. Gebze Yenigün Gazetesi’nin YÖK kaynaklarından elde ettiği bilgilere göre GTÜ rektörlüğüne mevcut rektör Prof. Dr. Hacı Ali Mantar’ın yanı sıra GTÜ Mühendislik Fakültesi Harita Mühendisliği Öğretim Üyesi Prof. Dr. Taşkın Kavzoğlu ile GOSB Teknopark Genel Müdürü Murat Çemberi başvuru yaptı. Türkiye’nin önemli eğitim kurumlarından biri olan GTÜ rektörlüğüne sadece 3 adayın başvuru yapması dikkatlerden kaçmazken, özellikle GOSB teknopark genel müdürü Çemberi’nin başvuru yapması şaşkınlıkla karşılandı.
KAVZAOĞLU YENİDEN ADAY!
Aslen Trabzonlu olan ve GTÜ’de başarılı çalışmalara imza atan Prof. Dr. Taşkın Kavzoğlu, rektörlük için şansını yineledi. Daha önce yapılan son üç rektörlük seçimlerinde de aday olan Kavzaoğlu, yeni dönem için de ‘Varım’ dedi. YÖK’e başvurusunu dolduran Kavzaoğlu, rektör adayları arasında yerini aldı.
Aslen Trabzonlu olan ve GTÜ’de başarılı çalışmalara imza atan Prof. Dr. Taşkın Kavzoğlu, rektörlük için şansını yineledi. Daha önce yapılan son üç rektörlük seçimlerinde de aday olan Kavzaoğlu, yeni dönem için de ‘Varım’ dedi. YÖK’e başvurusunu dolduran Kavzaoğlu, rektör adayları arasında yerini aldı.
GOSB YÖNETİMİNE SÜPRİZ!
Öte yandan GTÜ’yü yönetmeye talip olanlar arasında bulunan ve tercihler arasında en dikkat çeken isim GOSB Teknopark Genel Müdürü Prof. Dr. Murat Çemberi oldu. Yıldız Teknik Üniversitesi akademisyeni sıfatıyla GTÜ rektörlüğüne başvuru yapan Çemberi’nin, teknoparkın sahibi olan GOSB yönetimiyle istişare etmediği ve bilgi vermediği öğrenildi. Çemberi’nin bireysel aldığı bu karar GOSB yönetiminde büyük şaşkınlık yarattığı bilgisine ulaşıldı.
HABER: UĞUR SARAY





