Mazbatasını alarak göreve başlayan Dilovası Belediye Başkanı Hamza Şayir, ilk görev haftasında da birçok tebrik ziyaretini kabul etti. Dilovası İlçe Kaymakamı Mustafa Asım Alkan, ilçe kurum müdürleri Başkan Şayir’e Hayırlı olsun ziyaretinde bulundular. Kendisini ziyaret ederek tebriklerini ileten tüm konuklarına şükranlarını sunan Dilovası Belediye Başkanı Hamza Şayir, “Dilovası halkımız bizi bağrına bastı, bize güvendi ve mührü verdi. Bundan sonra sorumluluğumuz çok daha fazla. Artık Dilovası’na hizmet zamanıdır. Bizler Dilovası’nı Kocaeli’nin yıldızı olması için elimizden geleni yapacağız. Ekibimizle, belediye personelimizle gecemizi gündüzümüze katıp çalışacağız. Tebrik etmeye gelen değerli Misafirlerime teşekkür ediyorum, bizleri şereflendirdiler sağ olsunlar” diye konuştu.“HERKESE EŞİT MESAFEDEYİZ”
Açıklamalarına devam eden Şayir, “31 Mart yerel seçimlerinden alnımızın akı ile çıktık. Bu seçimde kazanan Ülkemiz kazanan Dilovası olmuştur. Önce Millet Önce Memleket anlayışı ile çıktığımız bu yoldan, Hizmet çıtamızı daha da yükseğe çıkartacağız. Halkımız bu seçimlerde istikrara, hizmetlere, huzur ve güven ortamına inancını ve desteğini bir kez daha göstermiştir. Dilovası’nda bize oy versin veya vermesin herkese teşekkür ediyoruz. Biz görevi devraldığımız günden itibaren parti rozetimizi bir kenara bırakıp Dilovası’nın Belediye Başkanı olduk bu günden itibaren herkese eşit mesafedeyiz.“KUTSAL BİR GÖREV YAPACAĞIZ”
Halka hizmet halka hizmettir hemşerilerimize başkan değil hizmetkâr olacağız. Dilovası’nın Belediyecilik hizmetleri adına artık daha fazlasını hak ettiğini düşünüyorum. Halktan aldığımız güçle, halkın mutluluğu için belediye başkanlığı gibi kutsal bir makamda görev yapacağız. Halkımızın teveccühüyle bu kutsal makamda israfı önleyen, liyakatle çalışan, etkin, verimli, yaptıklarını şeffaf bir şekilde sergileyen, hesap veren, vatandaşa yük getirmeyen hizmet ilkelerine sahip bir belediyecilik anlayışı ile görev yapacağız. Vatandaşlarımız yaşantısını her alanda kolaylaştıracağız” ifadelerini kullandı. Konuşmaların ardından Hamza Şayir, Kaymakam Alkan ve ilçe protokolüne ziyaretlerinden ötürü teşekkürlerini sundu. Görüşme çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.
Açıklamalarına devam eden Şayir, “31 Mart yerel seçimlerinden alnımızın akı ile çıktık. Bu seçimde kazanan Ülkemiz kazanan Dilovası olmuştur. Önce Millet Önce Memleket anlayışı ile çıktığımız bu yoldan, Hizmet çıtamızı daha da yükseğe çıkartacağız. Halkımız bu seçimlerde istikrara, hizmetlere, huzur ve güven ortamına inancını ve desteğini bir kez daha göstermiştir. Dilovası’nda bize oy versin veya vermesin herkese teşekkür ediyoruz. Biz görevi devraldığımız günden itibaren parti rozetimizi bir kenara bırakıp Dilovası’nın Belediye Başkanı olduk bu günden itibaren herkese eşit mesafedeyiz.“KUTSAL BİR GÖREV YAPACAĞIZ”
Halka hizmet halka hizmettir hemşerilerimize başkan değil hizmetkâr olacağız. Dilovası’nın Belediyecilik hizmetleri adına artık daha fazlasını hak ettiğini düşünüyorum. Halktan aldığımız güçle, halkın mutluluğu için belediye başkanlığı gibi kutsal bir makamda görev yapacağız. Halkımızın teveccühüyle bu kutsal makamda israfı önleyen, liyakatle çalışan, etkin, verimli, yaptıklarını şeffaf bir şekilde sergileyen, hesap veren, vatandaşa yük getirmeyen hizmet ilkelerine sahip bir belediyecilik anlayışı ile görev yapacağız. Vatandaşlarımız yaşantısını her alanda kolaylaştıracağız” ifadelerini kullandı. Konuşmaların ardından Hamza Şayir, Kaymakam Alkan ve ilçe protokolüne ziyaretlerinden ötürü teşekkürlerini sundu. Görüşme çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.





