24. dönem milletvekili Mehmet Ali Okur, dün partisi tarafından önemli bir göreve getirilmişti. Doğu Marmara illerinden Düzce, Sakarya ve Bolu’dan sorumlu koordinatör olarak atanan Okur’un haberi kentte kulisleri hareketlendirdi. Okur’a verilen görev hakkında ilk değerlendirmeyi de AK Parti Gebze İlçe Başkanı Hasan Soba yaptı. Soba ‘‘Gurur duyduk’’ ifadeleriyle başladığını konuşmasını, “Ak Parti’de koordinatörlük görevi çok önem arz etmektedir. Gerek il, ilçe, yerel ve genel seçimlerde koordinatör kişinin kanaatleri dikkate alınır. Bunun yanı sıra parti içi sorunlarda veya çözüm yollarında koordinatörler aktif sorumluluk üstlenirler. Bu Ak Parti’nin kurumsallığının bir parçasıdır. Tabi ki Sakarya, Düzce ve Bolu gibi komşu illerimize bölgemizden bir dava arkadaşımızın, büyüğümüzün, bu kentte 6 yıl ilçe başkanlığı yapmış, bir dönem milletvekilliği görevini yürütmüş, teşkilatçılığı ile kendini ispat etmiş birinin layık görülmesi bizleri oldukça mutlu etmiş ve gururlandırmıştır. Ben şahsen Mehmet Ali Okur’un bu görevin üzerinden sorunsuz bir şekilde geleceğinden eminin. Ama yine de başarılar dilemek isterim. Allah yar ve yardımcısı olsun” sözleri ile tamamladı.
SİYASET
Yayınlanma: 22 Aralık 2015 - 12:24
Hasan Soba'dan Okur yorumu
Ak Parti Genel Merkezi tarafından 3 ile koordinatör olarak atanan Mehmet Ali Okur hakkında ilk yorum Gebze İlçe Başkanı Hasan Soba’dan geldi. Soba, “Haberi duyunca gururlandık” ifadelerini kullandı.
SİYASET
22 Aralık 2015 - 12:24









