15 Temmuz gecesi darbe girişimi sonrasında başlayan demokrasi nöbetleri 10 Ağustos Çarşamba gününde sona ermişti. FETÖ'nün ihanetine tepki göstermek ve demokrasiye sahip çıkmak isteyen onbinlerce Gebzeliye AK Parti'den teşekkür geldi. Gebze İlçe Başkanı Hasan Soba yaptığı açıklamasında, "27 gündür meydanlarda ellerinde sadece Türk bayrakları ile ülkesine, devletine, demokrasisine ve milli iradeye sahip çıkan hemşehrilerimizle gurur duyduk. Bu aziz millete ne kadar teşekkür etsek azdır" dedi. Soba kendi partililerini de es geçmedi, 17/25 Aralık sürecinden itibaren yaşanan siyasi yoğunluğu hatırlatarak, "AK kadrolarımızla da iftihar ediyoruz, onların bu azmi ve emeklerini önce Allah sonra da bu halk görüyor ve takdir ediyor" diye konuştu. Soba şöyle devam etti;ALLAH (CC) HESAPLARINI BOZDU
O malum karanlık geceye pek fazla atıpta bulunmak istemiyorum fakat değinmeden de geçmeyeceğim. 15 Temmuz bir darbe girişiminden öte terör saldırısı idi. FETÖ ve PDY'nin eli silahlı örgüt üyeleri yaptığı kalkışma ile cennet ülkemizi işbirlikçilerine peşkeş çekmeyi hedeflemişti. Onların bir hesabı vardı evet ama Allah'ın da hesabı vardı. Yüce mevlam bu hainlerin oyunlarını da planlarını bozdu. Aziz milletimiz darbeye de darbeciye de geçit vermedi. BU KAHRAMANLIK TARIHE GEÇTİ
O gece Başkomutanımızın meydanlara çıkın çağrısından sonra tüm ülkede olduğu gibi Gebze'mizde de 27 gün demokrasimize sahip çıktık. Hiç bir ideoloji hiç bir görüş ayrımı olmaksızın, tek millet, tek devlet, tek bayrak ve tek vatan anlayışıyla meydanlarda sadece elimizdeki Türk bayraklarımızla bir olduk, diri olduk. Ben bu ülke insanı ile ve Gebzeli hemşehrilerimle gurur duyduğumu tekrardan ifade etmek istiyorum. Canını ortaya koyarak tankın altına yatan, darbeci hainlerin silahından çıkan mermiye göğsünü siper eden ve Cumhurbaşkanımızın tek bir talimatıyla meydanlarda nöbet tutan bütün yurttaşlarımıza teşekkür ediyorum. Ve bu kahramanlığın tarihe geçtiğini hiçbir zaman unutulmayacağını özellikle hatırlatıyorum.
O malum karanlık geceye pek fazla atıpta bulunmak istemiyorum fakat değinmeden de geçmeyeceğim. 15 Temmuz bir darbe girişiminden öte terör saldırısı idi. FETÖ ve PDY'nin eli silahlı örgüt üyeleri yaptığı kalkışma ile cennet ülkemizi işbirlikçilerine peşkeş çekmeyi hedeflemişti. Onların bir hesabı vardı evet ama Allah'ın da hesabı vardı. Yüce mevlam bu hainlerin oyunlarını da planlarını bozdu. Aziz milletimiz darbeye de darbeciye de geçit vermedi. BU KAHRAMANLIK TARIHE GEÇTİ
O gece Başkomutanımızın meydanlara çıkın çağrısından sonra tüm ülkede olduğu gibi Gebze'mizde de 27 gün demokrasimize sahip çıktık. Hiç bir ideoloji hiç bir görüş ayrımı olmaksızın, tek millet, tek devlet, tek bayrak ve tek vatan anlayışıyla meydanlarda sadece elimizdeki Türk bayraklarımızla bir olduk, diri olduk. Ben bu ülke insanı ile ve Gebzeli hemşehrilerimle gurur duyduğumu tekrardan ifade etmek istiyorum. Canını ortaya koyarak tankın altına yatan, darbeci hainlerin silahından çıkan mermiye göğsünü siper eden ve Cumhurbaşkanımızın tek bir talimatıyla meydanlarda nöbet tutan bütün yurttaşlarımıza teşekkür ediyorum. Ve bu kahramanlığın tarihe geçtiğini hiçbir zaman unutulmayacağını özellikle hatırlatıyorum.





